Saturday, October 2, 2010

soal jawab brsama Prof Madya Dr Naima Rodzi

soaln tah hape2 dr kwn tag2


1. Bekas kekasih saya adalah :
:: bekas tentera..haha bekas jugk 2 
2. Saya sedang mendengar :
:: perut bnyi2 xmkn hape lg sbb ujan dr td. 
3. Mungkin saya patut :
:: p psang pyung kt moto krissku spaya leh kluar beli mknanan.

4. Saya suka :
:: Cakap bnyak..hehe..eh silap suka wana purple laa
5. Sahabat-sahabat baik saya:
:: ramai..kn2 kwn2.
6. Saya tak paham :
:: knapa saya xp mkn tp duk jwab soaln2 nih!.
7. Saya kehilangan :
:: mkanan buka posa 2 taun leps sbb beg mkann 2 kena ragut..smpai ati pragut 2!!
8. Ramai yang berkata :
:: mata saya sepet..tp xpe saya xprcaya..haha 
9. Makna nama saya :
:: Comfort, ease, tranquility..haha hebat tk?
10. Cinta itu adalah :
:: Adam dan hawa..adam dan adam 2 gay!!.
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: tahan muntah ats bus ontheway blik cameron..hehe.
12. Saya akan cuba :
:: blajar rajin2..nk keje best2..tp cuba je tau..haha


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: sepet..slamanya la mata sepet..

14. Telefon bimbit saya :
:: namanya nana..kiut miut..sweet mueet..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
:: Saya akan usha ren dh bgun blom..hehe kalu blom smbng tido lg..serius nie la aktiviti wjib bgun tido

16. Saya paling meluat apabila :
:: org mnipu..huhu..

17. Pesta/Parti adalah :
:: p class..ikhlas nie..haha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: Terter..tp dh mati..rndu2 hmster 2.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:: 20-an..sbb 30-an blom smpai lg.

20. Hari ini :
:: Saya telah trbaca blog best sampai sya terbuat blog nie haa..

21. Malam ini saya akan :
:: nonton tv cite cerekarama tjuk kuih makmur..

22. Esok pula saya akan :
:: pkir mlm nie nk buat apa

23. Saya betul-betul inginkan :
:: ada org tlg buatkn sume assignment sya n bon voyage btol2 buat kt sabah!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: mata lebh sepet dr biasa sbb bru bgun tido..hehe

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: hypermarket Cmart

26. Makanan Barat atau Jepun :
:: ikot kesesuaian mata..jepun la kot..

27. Bilik yang terang atau gelap :
:: gelap..terang silau xlrat bka mata

28. Makanan segera adalah :
:: yg senang msak.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: daa..bye2..nite2

30. Siapa yang anda mahu Tag?
:: nk tag kamus la..sbb die je follower sye..kamus sila brbangga..haha

3 comments: