Sunday, April 10, 2011

Sweet Mueet

Assalamualaikum...

Tadi kn smbil duk key in data spss duk la chat ngn kwn dip dlu..smlm besday dia..dh wish smua bagai..pastu cam besa soaln cepumas ttbe kluar.."Bf bg hdiah apa?"..soaln lazim kaum hawa bila tibanya hari lahir seseorg kwnnya..hehehe..ok pastu dia jwb "xbg pape pon..huhu "..ermm trus nk sedapkn hati dia ayat nie pon muncul.."ala msti dia nk buat surprise la 2..hihi"..dgn pntas dia reply.."xdernya surprise aku dpt seratus je"..hahaha tgk2 td dia kata xdpt pape sekali 100 dia dpt..kntoi2 nk tipu la 2..haha..ok2 smbung lg ..aku pon reply "wow~!stail la..pnya mnarik dpt seratuih"..pastu dia reply.."ko tau tk aku sruh dia beli apa guna duit 100 tue?kalu betol aku blanja ko laksa kuala perlis"..aku dlm hati..~laksa kuala perlis??hahaha nk teka jwapan yg salah la~..dia kt s.alam pastu nk blnja lksa kuala perlis..nmpak tk xlogik kt situ?nmpak tk?hahaha dan kalu jwapan aku btol akn mnimbulkn kehampaan kt situ..nmpak tak?..
ok2 smbng crita..
aku buat2 yakin jwab.."bla..bla..bla.."..ok smua jwapan aku salah.."ko tau tk aku sruh dia beli quran guna duit 2 n hadiahkn kt aku"...ermm ok pmpuan nie serius sweet kn..huhu..speechless sbentar brsama kit kat..bak kata SHAKILA ANUAR dlm bhasa pkistan ckp "Tum kitni soni hai".."serius sweet pmpuan nie"kalu slah g marah dia..haha..ok2 dh la 2 tgh2 duk key in data ko bleh plak update blog kn naemh rodzi~!..prangai trun dr sapa 2 yg kita xtau..haha ampun en. rodzi..wassalam



2 comments:

  1. ooo...neh la kerja ang....ptot la nak beruk tu td...hahaha...mengupdate yerh....bak rent rm50...hehhee

    ReplyDelete
  2. hahaha..nie org kata smbil myelam mnum air..weh brguna kot beruk hng nie wlaupon ska wat prangai beruk..haha

    ReplyDelete